Ny o ihan tyhmä olo. Mää rupesi eilen tekemä varppaist alotettavi sukki iha vaa silmämääräsest ja käsituntumalt. Mää oli ajatellu tehdä yhde virolaismallise kuvio siihe sukkaha.  Sit mää huamasin puale yä jälkke, ettei silmuka täsmäkkä just siihe mun haluamasse kuvioho. Nii ja kuka käsk alotta se suka varppaist, ko se olsis tarvinnu alotta varrest. Mut ko on oma pää ja se on kovi omapäine!

Ny mä ole sit pähkinny sen kans, et kummosens malli mää sit alkaisinkkas. Jos mä olsisi ollu iha viisas, nii mä olsi alottanu ne suka uudemma kerra ja purkanu vanha. Nii kaua täsä pähkimises on menny, et mää olsi kutonnu ainaki pari sukka jo valmikski ast. Mut ko pää on umpiluut, nii siit jouttu kärssimä. Ja se kärsijä on ain viimitteks iha oma ite.


Mul on ny veetutus päälläs noitte sukkie takija, enkä mää viitti edes kamera kaivat esil. Mää pistä sit kuvei noist valmistuneist, ku mä taas jaksa ja viitti ja olsis motivaatiotakki. Jos nousis huame sil toisel jalal, ko tänäp tul noustu vääräl jalal.